اخبار, مقالات, هند

کار دانشجویی در هند

دانشجویان بین المللی تنها در شرایطی خاص اجازه کار دارند.

زمانی اجازه دارند که در هند دوره کارآموزی و آموزشی ببینند. در بیشتر موارد، کارآموزی و آموزش هایی که توسط دانشجویان بین المللی در هند انجام می شود، بدون پرداخت هزینه می باشد.

کشور هند هیچ شرایطی برای اجازه کار برای دانشجویان بین المللی که در کشور هند تحصیل می کنند ، ندارد . با این حال، دانشجویانی که می خواهند فرصت های شغلی را بعد از تحصیل بررسی کنند، اجازه کار به آن ها داده می شود، درصورتیکه شرایط مورد نیاز را برآورده کنند ودر یک سازمان استخدام شوند.

برخلاف محدودیت های کاری که در طول تحصیل در هند وجود دارد، دانشجویان بین المللی پس از اتمام برنامه های خود، می توانند در هند مشغول به کار شوند. ویزای کار معمولا برای یک سال به آن ها داده می شود و قابل تمدید است. دانشجویان می توانند مشاغل متنوعی را تحت شرایط ویزا بگیرند و همچنین می توانند بر اساس قرارداد کار کنند. با این وجود، دو وجه عمده برای ویزای استخدام وجود دارد : اولا باید به عنوان مأمور خارجی در یک موقعیت ماهر (به عنوان یک مدیر ارشد یا در یک موقعیت مدیریتی) به کار گرفته شود،. ثانیا، صاحب ویزا باید حداقل 25000 دلار در سال کسب کند.

نکته قابل توجه این است که در بیشتر موارد، کارآموزی و آموزش هایی که توسط دانشجویان بین المللی در هند انجام می شود، بدون پرداخت هزینه می باشد.

نوشته های مرتبط